Upplägget

kost
Kost- planera vad ni ska äta i veckan och handla hem efter det. finns det inget onyttigt hemma kan ni inte heller äta det. Drick vatten till maten och tänk portionstorlek stor som dina två kupade händer.
ät kl 7, kl 10, kl 13, kl 16 och kl 19. inget mer.
träning eller fysisk aktivitet
Försök att röra på dig och få in minst 30 min om dagen då du har ökad puls.
Planering, vilja och motivation
Motivation- du måste ha bestämt dig. Köp en bok eller kalender enbart för detta. skriv ner mått runt byst, midja och stuss. skriv din vikt. sedan lägger du undan vågen och måttbandet. kör på detta 4 veckor och mät igen. Lycka till!

Skriv en kommentar: (Klicka här)

123minsida.se
Bokstäver kvar: 160
OK Skickar...
Se alla kommentarer

| Svar

Senaste kommentarer

26.04 | 11:49

Hej Erica! Tack för att jag äntligen fått bort mina gravid kilon och celluliter på köpet! Kan verkligen rekommendera Hemmafit till andra som är lika lat som jag

...
21.06 | 12:05

Tusen tack Erica! Med din matschema och träning har jag fått otroliga resultat på bara 3 månader :) Jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt.

...
01.06 | 12:23

Just nu är jag mammaledig men maila mig gärna på erica@hemmafit.se och berätta vad du har för problem så får vi se vad jag kan göra. Med vänlig hälsning Erica

...
31.05 | 01:53

Hej!
Vet inte om denna sidan är aktiv längre, ´men vilka resultat!
Undrar om du fortfarande hjälper folk med viktnedgång?
mvh

...
Du gillar den här sidan